دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
پویش کمک به مقاومت

حوزه/ پویش جهادی برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، در اقدامی خداپسندانه و خود جوش، پویش جهادی برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه با حضور پرشور خانواده ها در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

حجت الاسلام محمد عدیده؛ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در حاشیه این پویش جهادی، گفت: کارکنان و خانواده های این منطقه با اهدای طلا، کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بار دیگر مهر تأییدی بر وفاداری خود به آرمان‌ های انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان غزه و فلسطین زدند.

وی افزود: این پویش جهادی که با حضور گسترده خانواده ها همراه شد، نشان از روحیه ایثار و فداکاری کارکنان ولایی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در برابر دشمنان اسلام و انقلاب دارد.

حجت الاسلام عدیده تصریح کرد: اهدای طلا به عنوان نمادی از ارزش‌ های معنوی و مادی، بیانگر عزم راسخ مردم برای کمک به رزمندگان اسلام در خط مقدم مبارزه است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌ آوری شده در این پویش، در جهت تأمین نیازهای ضروری و حمایت از جبهه مقاومت هزینه خواهد شد و این اقدام خداپسندانه، علاوه بر تقویت روحیه رزمندگان، موجب افزایش انسجام و همبستگی ملی در کشور خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha